Vi får ofte spørsmål rundt arrangementet så vi har derfor samlet de mest vanlige spørsmålene som kommer inn til oss med svar.
Hvordan foregår bestillingen?
Når du har bestemt deg for at din avdeling eller firma vil komme, sender du en mail til julebordsola@strawberry.no eller ringer telefon: 91895485. Det er veldig fint om du skriver antall personer du estimerer at dere blir, dato, om dere ønsker ordinære eller VIP-billetter, samt skriver deres fakturaadresse.
Det som nå skjer er at du vil få en dato fra hotellet om når du må komme tilbake med endelig antall. Det vil si at du må i gang med en intern påmelding og sende endelig antall tilbake til hotellet. Deretter sendes en faktura og du er hjertelig velkommen til julebordshow.
Kommer alle artistene hver kveld?
Absolutt, så her er det bare å glede seg!
Hvordan gjør vi det med drikke?
Noen uker før arrangementet vil hotellet ringe for å ta drikkebestilling. Du bestiller da det antall flasker øl, vin og mineralvann som vil stå klart på deres bord når dere ankommer arrangementet.
Så kan dere selvsagt få bonger også om ønskelig som vil ligge klart ved ankomst. Eller så kan det hende at dere som firma sier til de ansatte at det som står på bordet dekker firmaet og om du ønsker noe annet eller når det er tomt så må hver enkelt kjøpe dette i barene.
Hvordan er det med overnatting?
Noen firma ønsker å betale overnatting for de ansatte, i så fall kan det være lurt å bestille dette samtidig som billettene blir bestilt.
Andre lar det bli opp til hver enkelt ansatt å booke rom for egen regning dersom de vil overnatte. Da kan de ringe 51942010 og bruke kodeordet «julebord» for å få spesialpris.
Når tid starter arrangementet?
For de med VIP-billetter starter arrangementet kl. 18.00 og du må være på plass til dette tidspunktet. For de som har ordinære billetter starter arrangementet kl. 19.00, kom presis!
Får vi eget bord?
Alle firma og grupper får sitt eget bord som du kan ha gjennom hele kvelden.
Hva skjer om vi må redusere grunnet sykdom eller annet?
Det hender at det er noen i siste liten som ikke kan være med på grunn av ulike årsaker som sykdom. Det er dessverre ikke mulig å få refundert billett om noen plutselig ikke kan være med allikevel. Det blir på samme måte som når du kjøpet en konsertbillett på billettservice, om du får influensa får du dessverre ikke refundert billetten der heller.